查文庫>詩歌> 一朵紅紅的玫瑰英語詩歌

一朵紅紅的玫瑰英語詩歌

一朵紅紅的玫瑰英語詩歌

  O my luve is like a red, red rose,

  啊,我的愛人象紅紅的.玫瑰,

  Thats newly sprung in June;

  在六月裡苞放;

  O my luve is like the melodie,

  啊,我的愛人象一支樂曲,

  Thats sweetly played in tune.

  樂聲美妙、悠揚。

  As fair thou art, my bonie lass,

  你那麼美,漂亮的姑娘;

  So deep in luve am I;

  我愛你那麼深切;

  And I will luve thee still, my dear,

  我會永遠愛你,親愛的,

  Till a the seas gang dry.

  一直到四海涸竭。

  Till a the sea gang dry, my dear,

  直到四海涸竭,親愛的,

  And the rock melt wi the sun;

  直到太陽把岩石消融!

  And I will luve thee still, my dear,

  我會永遠愛你,親愛的,

  While the sands o life shall run.

  只要生命無窮。

  And fare thee weel, my only luve,

  再見吧,我唯一的愛人,

  And fare thee weel a while;

  再見吧,小別片刻;

  And I will come again, my luve,

  我會回來的,我的愛人,

  Thos it were ten thousand mile!

  即使萬里相隔!